جشنواره تجارب برتر تربیتی در خوزستان برگزار می گردد

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خوزستان گفت: جشنواره تجارب برتر تربیتی در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   رحیم رضایی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان جهت حضور در عرصه های پژو هشی، تربیتی و به منظور استفاده از اندوخته های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره در راستای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگی تفکر و پژوهش در بین مدیران ، مربیان وتأمین پژوهشگرمورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می شود.

رضایی همچنین گفت: زمان ارسال آثار از واحدهای آموزشی به ادارات مناطق و نواحی تا 30 دی ماه است. مناطق و نواحی نیز تا 7 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به داوری آثار اقدام و نفرات برتر را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان ارسال کنند، اداره امور تربیتی معاونت پرورشی پس از بررسی و داوری، آثار برتر را به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال می­ نماید .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار