وی درباره علت انتخاب این پروژه گفت: یكی از ابزارهایی كه می تواند این فاصله را كاهش دهد ایجاد یک رسانه مرتبط با آموزش و پرورش است كه با این روش، خانواده ها پیام های تربیتی مورد نیاز خود را دریافت كنند. به دلایل متعدد ممكن است ما نتوانیم ارتباط فیزیكی بین خانواده و آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط با آن را برقرار كنیم. اما رسانه مشكل ارتباط فیزیكی را حل میكند و میتوان از طریق رسانه محتوی مناسب را برای خانواده ها تهیه و به آنها ارائه داد.
ما در تلویزیون تعاملی برنامه ها و محتواهایی كه باید خانواده ها در جریان قرار گیرند و آموزش و پرورش بصورت عام لازم هست همه خانواده ها را تحت پوشش قرار دهد، ارایه میكنیم. این تلویزیون در فاز اول برنامه هایی را برای خانواده ها و مدیران مدارس تهیه می كند. تلویزیون تعاملی در حال حاضر آموزش دروس نخواهد بود و وارد تدریس دروس مختلف مانند ریاضی، ادبیات و سایر دروس ها نخواهد شد.
مدیر پروژه تولید برنامه های تلویزیون تعاملی درباره برنامه های فاز اول این پروژه گفت: برای والدین دانش آموزان، در مرحله اول ده عنوان برنامه آموزشی در نظر گرفته ایم كه اكنون در مرحله ساخت است و در ماه های آینده با تكمیل شدن این برنامه ها، تلویزیون شروع بكار خواهد كرد.
وی درباره نحوه دسترسی به این تلویزیون بیان كرد: تلویزیون از طریق بستر اینترنت و كامپیوتر و یا نرام افزارهای موبایلی و با نام كاربری و كلمه عبوری كه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد قابل دسترسی است..
علی اكبرزاده درباره علت انتخاب تلویریون تعاملی گفت: والدین پس از مشاهده برنامه، پیشنهادات، انتقادات و پرسش های خود را مطرح میكنند و با ما در نظر گرفتن این بازخوردها، در كمیته تولید محتوی برنامه های بعدی را تولید می كنیم. در این شرایط امكان دارد ما نیازهایی را پیش بینی نكرده باشیم ولی در تعامل این نیازها مطرح شود و ما در تولید قرار دهیم.
انتهای پیام/