۲۵ بانوی حافظ قرآن کریم کهگیلویه بویراحمد به دوره‌های آموزشی قرآن در قم اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه در آئین اعزام حافظان قرآن کریم گفت: بانوان به مدت یک هفته زیر نظر اساتید مجرب و برجسته قرآن کریم آموزش‌های لازم در زمینه روش‌های نوین حفظ، تجوید و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم را فرا می‌گیرند.
نمازی با بیان اینکه به این افراد گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود افزود:افراد آموزش دیده پس از فراگیری به عنوان مربی در بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و موسسات قرآنی مشغول به فعالیت می‌شوند.
وی از تمدید مهلت نام نویسی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم از ۲۰ به ۳۰ دی ماه خبر داد و اضافه کرد:علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ghoran.edu.ir (سایت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم) مراجعه و نام نویسی کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون تنها ۳۰۰ نفر آقا و خانم در استان برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اندادامه داد:شرکت در قرعه کشی ۳ هزار جایزه نقدی و اعزام به عتبات عالیات از جمله جوایز قبولی در این آزمون است.
نمازی حد نصاب قبولی در این آزمون را کسب نمره بالای ۷۰ اعلام کرد و گفت: به کارمندان دولت درصورت قبولی در این آزمون گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.
رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نام نویسی در این آزمون را برای عموم آزاداعلام کردو افزود:نتایج این آزمون ۲۴ ساعت پس از زمان برگزاری از طریق سایت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام می‌شود.

 انتهای پیام/غ

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.