یک فروشگاه اینترنتی، محصولات تاریخ گذشته را در حراج جمعه به مشتری خود ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از فروشگاه های اینترنتی برای مشتری خود محصول تاریخ گذشته ارسال کرده است؛ بر اساس فاکتورهای موجود و همچنین تاریخ تاریخ انقضا شکلات های سفارش داده شده مشخص می شود که این شکلات ها سه روز قبل از سفارش توسط مشتری تاریخ مصرفشان به اتمام رسیده است.

مشتری در تماس با فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز راه به جایی نمی برد؛ اپراتور شرکت مذکور از مشتری خود می خواهد تا شکلات را پست کند وگرنه مشکل حل نخواهد شد.

مشتری پس از به نتیجه نرسیدن در تماس با اپراتور شرکت بامیلو، طی تماس باشگاه خبرنگاران جوان مدارک خود را جهت اطلاع رسانی ارسال کرد.

در ادامه تصاویری از تاریخ انقضای شکلات سفارش داده شده را مشاهده می کنید:

 فروش محصولات تاریخ گذشته توسط یک فروشگاه اینترنتی+ اسناد

فروش محصولات تاریخ گذشته توسط یک فروشگاه اینترنتی+ اسناد

فروش محصولات تاریخ گذشته توسط یک فروشگاه اینترنتی+ اسناد

فروش محصولات تاریخ گذشته توسط یک فروشگاه اینترنتی+ اسناد

فروش محصولات تاریخ گذشته توسط یک فروشگاه اینترنتی+ اسناد

در ادامه صوت ارسال شده توسط مشتری را که با اپراتور صحبت می کند را خواهید شنید:

 

 

انتهای پیام/

فروش محصولات تاریخ گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۶
منم 2 باز از بامیلو خرید کردم که توی 2 تا خرید جنس بی کیفیت گذاشته بودن، دقیقا معلوم بود زرنگی کردن.توی خرید اول محصول رو با هزینه بامیلو برگردوندم و مبلغش همون روز به حسابم برگشت. توی خرید دوم فرصت نشد جنس شون رو برگردونم ولی بامیلو باز اعلام آمادگی کرد برای دریافت محصول اشکال دارش. ولی من از اون روز به بعد دیدم منفی شد، خیلی باید از خرید توی بامیلو دقت کرد.