دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگارنادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان منتشر شد.

وی افزود: این برنامه فرهنگی با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با هدف تبلور و تجلی ایده های نو و خلاقانه بانوان و حضور بانوان در گستره های اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اظهار داشت: شرکت برای همه بانوان هنرمند در هر منطقه از استان گیلان آزاد است و تمامی آثار هنگام تحویل باید در قاب باشد.

 نگارنادری با اشاره به اینکه آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و برای خلق آثار استفاده از تمام تکنیک ها به جز سیاه قلم بلامانع است افزود: همچنین آثار رسیده توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده به نمایشگاه راه پیدا می کنند و به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و هدیه تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه  علاقمندان می توانند آثار خود را تا ١٠ اسفند به این اداره تحویل دهند تصریح کرد:نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان از تاریخ 19تا ٢٤ اسفند در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا خواهد شد.

 

 انتهای پیام/م.ع

فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.