نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، جان باختن دریانوردان ایرانی در سانحه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، در پی جان باختن جمعی از هموطنانمان در سانحه آتش سوزی و غرق کشتی نفتکش سانچی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون
امروزمان را با خبر سراسر غم و اندوه سوختن پیکر‌های عزیزان دریادل‎ و غیورمان در نفتکش سانچی و آسمانی شدن روح بلندشان سپری کردیم.
افسوس که تقدیر، این گونه رقم زد تا نه تنها خانواده‌های داغدار، بلکه ایران و ایرانی در سوگ دلاورمردان جبهه جهاد اقتصادی میهن، سیه پوش شده و دل‌های ملت به چنین مصیبت دردناکی محزون گردد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ و بلند آن شهیدان گرانقدر، این مصیبت حزن انگیز را به حضور ملت شریف ایران، رهبری معظم انقلاب و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان برای فرزندان دریادل کشورمان، هم نشینی با مقربین بهشتی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

گفتنی است: کشتی نفتکش ایرانی سانچی شنبه هفته گذشته ١٦ دی ۹۶ در برخورد با یک فروند کشتی چینی در سواحل شرقی این کشور آتش گرفت و پس از ۹ روز، به صورت کامل غرق شد. در این نفت کش، ۳۲ خدمه شامل ۳۰ خدمه ایرانی و دو بنگلادشی نیز حضور داشتند که همگی جان باختند.

انتهای پیام/م

پیام تسلیت در پی سانحه نفتکش سانچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار