شهرکرد؛

حملات ترویستی فرصتی برای تقویت همبستگی ملی باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حملات ترویستی در تهران می‌بایست فرصتی در جهت تقویت وحدت عمومی و همبستگی ملی باشد.

حملات ترویستی فرصتی برای تقویت همبستگی ملی باشد
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی اقدام کور تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده این آب و خاک دیگر بار با حمله‌ای ددمنشانه که ضعف و اضمحلال شان را نشان می‌دهد، مظلومیت تاریخی ملت مسلمان ایران را به جهانیان نشان دادند.

اگرچه حوادث دردناک تهران برای ایرانیان یادآور خاطرات تلخ اقدامات تروریستی گذشته بود، اما به وضوح نشان داد ایران و ایرانی بزرگترین قربانی تروریسم است.

ریشه حوادث ۱۷ خرداد را باید در تغییر کالبد سیاسی و امنیتی خاورمیانه‌ای دنبال کرد که بر اساس منافع مثلث غربی، عبری، عربی، در پی کشاندن آتش افراط گرایی، ترور، خشونت و بی ثباتی به خاک ایران اسلامی هستند.

حملات ترویستی تهران اگر چه تهدیدی برای امنیت کشور به شمار می‌آمد، اما می‌بایست فرصتی باشد در جهت تقویت وحدت عمومی و همبستگی ملی ایرانیانی که این گونه حوادث تاثیری بر اراده خلل ناپذیرشان نخواهد داشت.

اینجانب حمله تروریستی به خانه ملت و حرم مطهر امام راحل عظیم الشان (ره) و به شهادت رساندن تعدادی از هم میهنان بی گناه را محکوم نموده و به خانواده بزرگوار بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

برخود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های فداکارانه نیروهای امنیتی و انتظامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی و همچنین جمیع مردم شریف حوزه انتخابیه که از زمان وقوع حادثه با تماس و پیام‌های محبت آمیز خود نسبت به سلامتی این حقیر ابراز نگرانی نمودند، صمیمانه تشکر نمایم.

گفتنی است: عملیات تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰:۱۵ صبح چهارشنبه گذشته ۱۷ خرداد ۹۶ آغاز شد و بعدازظهر همین روز با هلاکت و دستگیری تروریست‌ها پایان یافت.

در این حوادث ۱۷ نفر شهید و ۴۲ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار