جهت ترویج و تقویت بیوتکنولوژی و ایجاد گفتمان علمی در بین دانش آموزان طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در همه مدارس کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهربانو نظریان نماینده وزیرآموزش وپرورش در ستاد ملی زیست فناوری دانش آموزی از توسعه وفراگیر شدن طرح پایلوت نظام ملی زیست فناوری دانش آموزی از امسال در ۶ استان کشور خبر داد.

وی افزود: این طرح در استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، لرستان و یزد نیز اجرا می‌شود و قرار است پس از دو سال و جمع بندی نتایج آن در کل کشور اجرایی شود.

نماینده وزیرآموزش وپرورش گفت: این طرح در قالب مدارس پیشگام از دو سال پیش به صورت آزمایشی در استان مازندران آغاز شد و اجرای این طرح با ارزیابی‌های انجام شده، موفقیت آمیز بوده است.

نظریان افزود: همه پژوهش سرا‌های دانش آموزی و مدارسی که داوطلب هستند، در سه بخش ترویج، آموزش معلمان و پژوهش‌های دانش آموزی این طرح را اجرا می‌کنند.

وی گفت: این پژوهش سرا‌ها از حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی فناوری نهاد ریاست جمهوری و وزارت آموزش وپرورش برخوردار خواهند شد.

نماینده وزیر آموزش وپرورش در ستاد ملی زیست فناوری دانش آموزی با بیان اهمیت زیست فناوری و جایگاه آن در کشور به ضرورت طرح مراکز پیشگام زیست فناوری دانش آموزی به عنوان راهی جهت ترویج و تقویت بیوتکنولوژی و ایجاد گفتمان علمی در بین دانش آموزان است.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در همه مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.