مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۴۵ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف با پیشرفت ۵۰ تا ۷۰ درصدی در جنوب این استان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، پایگاه مهارت آموزی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، ۶۰ هزار متر مربع بهسازی و آسفالت معابر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از جمله مهمترین طرح‌های در دست اقدام در جنوب سیستان و بلوچستان است.


وی ساخت مرکز صنایع دستی در هفت شهر جنوبی سیستان و بلوچستان، سرسرای ورزشی در چابهار و ایرانشهر، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانه فرهنگ در چابهار را از دیگر طرح‌های امسال اداره کل راه و شهر سازی جنوب این استان ذکر کرد.


وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.


مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از افزایش اعتبارات خبر داد و گفت: اعتبارات این نهاد امسال با افزایش ۲ برابری نسبت به پارسال به ۱۶۰ میلیارد ریال رسیده است.


راه‌های ارتباطی شهرستان‌های زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و محور‌های ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح های عمرانی در جنوب سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار