دبیر کل مجمع مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: گسترش شهرک‌نشینی و افزایش تعداد بازداشتی‌ها در سرزمین‌های اشغالی اقدامی نادرست است.

تلاش دشمنان برای اسلام هراسی شکست خورده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پروفسور قلیچ دبیر کل مجمع مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی صبح امروز(سه شنبه، 26 دی ماه) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: همه برای موفقیت این کنفرانس تلاش کردند و امروز هم آقایان لاریجانی و روحانی شرح خوبی از وقایع کنونی دنیای اسلام برای ما ارائه کردند.

دبیر کل مجمع مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی افزود: ما با همکاری یکدیگر توانستیم تروریسم را شکست دهیم و آنها را به عقب برانیم. خداوند متعال هم گفتند که حق همیشه پیروز است و باطل به لحاظ ماهیتش شکست می‌خورد.

وی اضافه کرد: ما اقدامات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم می‌کنیم و تاکید داریم  گسترش شهرک‌نشینی و افزایش تعداد بازداشتی‌ها در سرزمین‌های اشغالی اقدامی نادرست است.

پروفسور قلیچ مشارکت پارلمان‌های اسلامی را برای ترویج صلح در دنیا مهم دانست و گفت: در برهه حساس کنونی تلاش پارلمان‌ها در این زمینه بسیار مهم است  و خوشبختانه حرکت‌ دشمنان برای اسلام هراسی با شکست مواجه شده است. 

دبیر کل مجمع مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ریاست خود بر این مجالس ادامه داد: ما فقط 17 درصد کل بودجه مدنظر را دریافت کردیم و نیاز به کمک‌های مالی جدید داریم. تقاضا دارم کشورهایی که سرمایه و توانایی مالی دارند به دبیرخانه کمک مالی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار