جلسه شورای اداری باغملک با حضور مدیر آموزش و پرورش در این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدادد کردی، مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت:در هفته جاری طرح فرهنگی فجر در جهت معرفی اندیشه های  امام راحل و تبیین منویات مقام معظم  رهبری در آموزش و پرورش باغملک آغاز شد که امیدواریم شاهد نتایج موثر آن در مدارس و کل شهرستان باشیم.

وی بیان داشت: در دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی امسال  شاهد   کلنگ زنی و  افتتاح ده ها پروژه در سطح مدارس شهرستان باغملک خواهیم بود.

کردی افزود: افتتاح  2 آموزشگاه و همچنین کلنگ زنی ۱۹ فضای آموزشی از جمله این پروژه ها خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش باغملک خبر داد: آموزش و پرورش باغملک مجری برگزاری  جشنواره نخبگان قرآنی استان خوزستان در فروردین ماه  سال۹۷ خواهد بود.

وی بیان داشت: بیش از  یک هزار دانش آموز و مربی قرآنی در شهرستان حضور پیدا خواهند کرد و آثار و  برکات آن در همه جوانب معنوی، فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی جاری خواهد شد.

همچنین در جلسه شوراي آموزش و پروشي که به صورت ويژه به برگزاري جشنواره نخبگان قرآني استان اختصاص داده شد، مصوب گرديد تا اين جشنواره با نام  شهدای مدافع حرم باغملک موسوم گردد.

گفتنی است؛ جشنواره تجلیل از آموزگاران تلاشگر در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش باغملک برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش باغملک تصریح کرد: تمام آموزگاران باید مورد تقدیر قرار بگیرند و همه  تلاشگر هستند زیرا دشوارترین فعالیت ها را آموزگاران در مدارس  ابتدایی متحمل می شوند.

وی تاکید داشت: شخصیت انسان ها در دوره ابتدایی شکل می گیرد لذا با پرهیزازتنبیه بدنی و با بهره گیری از تشویقات مناسب به یاری خداوند به فعالیت بپردازند و آموزگاران تلاش کنند تا  ویژگی های مثبت را در دانش آموزان کشف کرده و در جهت  شکوفایی استعداد آن ها نقاط قوت را پرورش دهند.

جشنواره تجلیل ازآموزگاران تلاشگر با تقدیر از ۲۱ آموزگار برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار