رییس اتاق بازرگان ایران گفت: یکی از مشکلات اساسی در توسعه اقتصادی منفصل بودن حرکت اقتصادی در بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است.

منفصل بودن حرکت اقتصادی مشکلات اساسی توسعه اقتصادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامحسین شافعی در نشست خبری ظرفیت سنجی و اولویت بندی در صنایع را نیاز ضروری اقتصاد کشور دانست وافزود: اتاق بازرگانی به عنوان مشاور سه قوا موضوعات مهمی را در صنعت  پیگیری میکند که اولین موضوع تعین اولویت ایحاد صنایع در نقاط مختلف کشور، مکان یابی، بررسی و مطالبه بخش‌های مختلف صنعت با محیط شهری و استانی است

وی تصریح گرد: دومین موضوع پیگیری اتاق بازرگانی و ظرفیت سنجی توسعه صنعت کشور است که در طول سال‌های اخیر توجه ویژه ای به آن شده است.

 
رییس اتاق بازرگان ایران از ایجاد شورای فرا قوه‌ای در توسعه اقتصاد خبر داد و گفت:ترکیب این شورا برای حرکت و پیشرفت اقتصادی بین ۵ تا ۱۰ سال بر عهده قوای حاکمیتی، جامعه دانشگاهی در رشته‌های اقتصادی، فنی و علوم اجتماعی کارشناسان تحصیلکرده دولت و نمایندگان مدیران اجرایی تولید، اتاق تشکل مردم نهاد و کارگری است.
 

وی با بیان اینکه برای صادرات محصول زعفران کارزیر بنایی انجام نشده تصریح کرد: برای محصول استراتژیک زعفران در سال‌های اخیر فقط در موضوع بسته بندی اقدام‌هایی صورت گرفته و اما کار زیربنایی برای صادرات آن نگرفته است.
 
انتهای پیام/ف.ج
 

نشست خبری رییس اتاق بازرگان ایران در مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار