به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد منتقمیراد مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: حراستها رازدار، امین سیستم و بازوان پرتوان مدیر کل در استانها هستند.
وی با بیان اینکه خدمت به بیمهشدگان و تکریم ارباب رجوع در راس کارهای محوله این سازمان و از مهمترین مسئولیتهای ما است، افزود: در برنامه عملیاتی سازمان باید حداکثر خدمترسانی بر اساس قوانین را داشته باشیم تا بتوانیم بسته آرامش و امنیت را در این حوزه گسترش دهیم.
وی توسعه و هدفمندی آموزشهای مهارتی را از دغدغههای اساسی مسئولان سازمان دانست و با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم در دریافت خدمت از این سازمان تاکید کرد: تفکیک جزء به جزء بخشهای مختلف حراست ،حضور در بین پرسنل و پذیرفتن کمک رسانی به نیروها جهت برطرف شدن مشکلات باعث ایجاد رضایت مندی در بین پرسنل شده و این نگاه منجر به مرتفع کردن بعضی از خواستههای نیروها میشود.
انتهای پیام/