موفقیت بانوی کارآفرین ایرانشهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی

یک بانوی ایرانشهری با بهره گیری از تسهیلات بانکی و آورده خود یک واحد پرورشی مرغ گوشتی با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در ایرانشهر راه اندازی و برای چهار نفر دیگر نیز ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خانم بخشی بانوی کار آفرین گفت: برای راه اندازی این واحد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن از محل صندوق توسعه ملی و بقیه را خودم سرمایه گذاری کرده ام.

بخشی با بیان اینکه برای کارکردن تفاوتی بین مرد و زن وجود ندارد، افزود: اگر پشتکار داشته باشیم می‌توانیم به اهدافی که در ذهن داریم برسیم.

این بانوی کار آفرین اظهار داشت: در هر دوره حدود ۵۰ تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

وی که اولین زن تولید کننده مرغ گوشتی در ایرانشهر است، گفت: از اینکه توانسته ام زمینه اشتغال تعدادی از جوانان جویای کار را فراهم کنم خیلی خوشحالم.

معاون مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر نیز با قدردانی از تلاش خانم بخشی گفت: در ایرانشهر ۲۵ واحد مرغداری فعال است که سالانه بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

این بانوی کارآفرین با راه اندازی واحد یادشده علاوه بر تامین مخارج زندگی خانواده اش برای چهار نفر به صورت مستقیم و چندین نفر بغیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 انتهای پیام/ع

فعالیت ۲۵ واحد مرغداری درایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار