معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:توزیع شیر مدارس استان با گذشت نیمی از سال تحصیلی بلاتکلیف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمدعلی واقعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:نبود اعتبار را علت اجرایی نشدن توزیع شیر در مدارس  عنوان کرد و گفت:علاوه بر اینکه هنوز هیچ اعتباری از وزارت خانه برای توزیع شیر در مدارس در نظر گرفته نشده است به کارخانجات لبنیات نیز بدهکاریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته شیر مدارس خراسان جنوبی از 4 کارخانه لبنی داخل استان و یکی از کارخانه های اراک تأمین می شد،افزود:4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شد که هنوز حدود یک میلیارد تومان آن را به این کارخانجات بدهکاریم.

محمد علی واقعی با بیان اینکه بخشی از این بدهی اختصاص یافته است،گفت: پیگیر هستیم تا با جذب آن،بخشی از مطالبات کارخانجات را پرداخت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود:به محض اینکه دستورالعملی برای اجرای طرح توزیع شیر رایگان اعلام شود،خراسان جنوبی همچون سال های گذشته جزء اولین استان های اجرا کننده طرح خواهد بود.

وی گفت:خراسان جنوبی در سال تحصیلی 96-95 اولین استان کشور بود که توزیع شیر رایگان در مدارس آن،از دی  آغاز شد و در این طرح 153 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی و نو آموزان پیش دبستانی استان،چهار نوبت در هفته شیر پاستوریزه و استریلیزه دریافت کردند.

انتهای پیام/غ

توزیع شیر مدارس خراسان جنوبی منتظر اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار