مدیر امور برق بروجرد از اتمام روشنایی ورودی شهر اشترینان تا ده فجر خبرداد.

محمد علی خسروی مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: طرح تامین روشنایی معابر ورودی شهر اشترینان به طول یک کیلومتر با پیشرفت تقریبی ۵۰ درصدی و صرف اعتبار ۷۰ میلیون تومانی در حال اجرا است که تا دهه فجر امسال به طور کامل اجرایی می‎شود.

وی عنوان کرد: طرح تامین روشنایی بخشی از محور کمربندی بروجرد به طول یک‎هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار تقریبی یکصد میلیون تومان آغاز شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیر امور برق بروجرد خاطر نشان کرد: با تائید طرح، تامین اعتبار مورد نیاز و خریداری تجهیزات مشکلی در اجرای این طرح وجود ندارد و با انتخاب پیمانکار در روز‌های اخیر کار تا دهه فجر و یا پایان بهمن ماه امسال به اتمام می‎رسد.

خسروی با اشاره به اینکه ۱۵ ترانس جدید در نقاط مختلف شهر و روستا‌های بروجرد نصب می‎شود، بیان کرد: همچنین ۲ هزار دستگاه چراغ در مناطق تاریک سطح شهر و روستا‌هایی که کمبود چراغ دارند، نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعمیر اساسی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی بروجرد یکی دیگر از طرح های شرکت توزیع برق است که با صرف اعتبار تقریبی ۱۰۰ میلیون تومانی اجرایی می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خسروی مدیر امور برق بروجرد با اشاره به اینکه این طرح پیشتر تحویل شرکت شهرک‎های لرستان بوده و وضعیت بسیار بدی داشت، اظهار کرد: چند ماهی است که شرکت توزیع برق طرح را تحویل گرفته و شبکه کاملا غیر استاندارد و غیر فنی روشنایی معابر شهرک صنعتی را به طور کامل بازسازی کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا چراغ‎های جدید جایگزین چراغ‎های قدیمی شده‎اند و طرح ظرف روز‌های آینده به طور کامل به اتمام می‎رسد.

وی عنوان کرد: احداث ۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت چهار مداره در مسیر جاده بیرانشهر از دیگر طرح‎های در حال اجرا است که که از اهداف آن می‎توان به کوتاه کردن خطوط ۲۰ کیلو ولت شهر بروجرد، کاهش خاموشی‎ها و افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه در بخش‎های مرکزی و جنوب شهر اشاره کرد.

مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: این طرح هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع با صرف اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اجرایی می‎شود.

خسروی ادامه داد: کابل‎کشی طرح احداث ۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت چهار مداره در مسیر جاده بیرانشهر با تخصیص اعتبار حدود یک میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است و با انتخاب پیمانکار ظرف ماه‎های آینده اجرایی می‎شود.

انتهای پیام/م

ورودی شهر اشترینان روشنایی می‎یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.