مدیرکل ساخت وتوسعه راههای شمال غرب کشور؛

احداث پل غیر همسطح ملکان

مدیرکل ساخت وتوسعه راههای شمال غرب کشور گفت : احداث پل غیرهمسطح شهر ملکان بعد از 6 سال از سرگرفته می شود که بیش از 130میلیارد ریال برای تکمیل آن پیش بینی شده است .

احداث پل غیر همسطح ملکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وجدی مدیرکل ساخت وتوسعه راههای شمال غرب کشور،در جلسه بررسی پل در حال احداث غیرهمسطح ملکان گفت : ساخت این پل به علت مشکلات مالی وهمچنین داشتن معارض، متوقف شده بود که به زودی آغاز می شود.


وی گفت : مدت زمان اتمام پل غیر همسطح ملکان 18ماه پیش بینی شده است که در صورت تامین به موقع اعتبار این پل در مدت 15ماه هم قابل بهره برداری است .


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز از طولانی و راکد ماندن این طرح انتقاد کرد و افزود: در حالیکه بیش از 6سال از احداث این پل می گذرد متاسفانه به حال خود رها شده و اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته است.


سلمان خدادادی گفت: سال گذشته 25مورد تصادف منجر به فوت وجرح در جاده کمربندی ملکان اتفاق افتاده که تکمیل پل غیر همسطح می تواند نقش مهمی در کاهش این تصادفات داشته باشد.


وی افزود : عبور روزانه بیش از 15هزار خودرو در جاده کمربندی ملکان و قرار گرفتن آن در مسیر سه استان آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی وکردستان بیش از پیش تسریع در تکمیل این پل را ضروری می کند .


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : برای تملک اراضی باقیمانده در محل اجرای این طرح 30میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار را اهالی ملکان به صورت خودیاری تامین کرده اند.

انتهای پیام/خ

 احداث پل غیر همسطح ملکان از سرگرفته می شود

برچسب ها: احداث ، ملکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.