لزوم افزایش تولید ملی در جهت گسترش صنعت کشاورزی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: افزایش تولید ملی در جهت گسترش صنعت کشاورزی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نخستین نشست کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم و کلزا سال ۹۷ استان باحضور ریاست سازمان جهادکشاورزی، گنجـعلی سرپرست شرکت غله، رییس سـازمان تعـاون روستایی، معـاونین و مدیـران جهاد کشاورزی و شرکت غله در زاهدان برگزار شد.

رضا نجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: بسیاری از افراد جامعه در بخش کشاورزی مشغولند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند از این رو لازم است رسیدگی ویژه‌ای به وضعیت کشاورزانی که با مشکلات وکمبود آب، کود وسایر منابع، کار تولید را انجام می‌دهند، صورت گیرد.

وی افزود: دولت و وزارت جهاد کشاورزی در قبـال این اقشار زحمت‌کش وظیفه سنگینی دارند و از آنجایی که مجموعه جهاد کشاورزی مسئولیت تولید را بر عهده دارد باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید مفید انجام شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:باید تلاش کنیم تامطالبات گندمکاران را به موقـع و بدون هیچ‌گونه دیر کردی پرداخت کنیم تااین قشر متضرر نشوند.


وی افـزود: ما از خرید ۱۴ هزار تن به ۷۷ هـزار تن در سال رسیده‌ایم و توانایی افزایش کیفیت تولیدات کشور را داریم.


وی در پایان گفت:دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت به کشاورزان به کار گیرند.


سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان و بلوچستان در این نشست با تاکید بر رعایت شرایط و الزامات انتخاب مراکز خرید و نگهداری منطبق با فراخوان تصـریح کرد: تمامی مراکز خرید باید دارای ظـرفیت‌ها و انـبار‌های متنـاسب با حجـم پیـش بینی شده خرید، محوطه محصور، تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه وبارگیری محموله‌ها و باسکول استاندارد باشند.

انتهای پیام/گ

افزایش تولیدات کشاورزی در جهت توسعه کشاوزی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار