نمایندگانی از جامعه مددکاران اجتماعی تلاشگر در زلزله کرمانشاه با مجروحان ضایعه نخاعی بستری شده در بیمارستان نور افشار تهران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ،در ادامه  پیگیری های خدمات مددکاری اجتماعی در مناطق زلزله زده جمعی از مددکاران اجتماعی فعال به دیدار مجروحان ضایعه نخاعی بستری شده در بیمارستان نور افشان رفتند و از نزدیک شاهد ارائه خدمات درمانی فوق تخصصی در راستای بهبود وضعیت مجروحان انتقال داده شده از زلزله کرمانشاه به این بیمارستان بودند .

بیمارستانی که خانه امیدی برای آغازی جدید شده است و در اینجا مجروحان از احساس رضایتمندی بالایی برخوردار هستند وقدردان تلاش های شبانه روزی این مجموعه بودند.


جواهری مددکار اجتماعی  با همراهی  صادقی روابط عمومی هلال احمر ومددکاران اجتماعی دیداری را با دنیا محمدی وارسلان صفری که از مجروحان انتقالی زلزله سرپل ذهاب در کرمانشاه هستند، داشتند .

مجروحانی که از زیر آوار و با پیگیری های این بانوی تلاشگر  به این بیمارستان فوق تخصصی معرفی شده اند وپیگیری های مربوطه را انجام می دهد و می گوید هلال احمر نهایت مساعدت را در جهت رفاه و ارایه خدمات درمانی تا کنون داشته است وبه خوبی مساعدت نموده حال نیازمند مشارکت خیرین نیک اندیش هستیم .

دنیا محمدی بانوی ۲۹ ساله ایی که تازه ازدواج نموده  امیدوار است در اینجا به بهبودی برسد و به زندگی عادی وخوشبختی اش برگردد ، از روند درمان خشنود است اما هزینه های بالای این بیمارستان مانع از ادامه این خوشی می شود چرا که باید به زودی اینجا را برای ادامه درمان به کرمانشاه ترک کند واین بر وجود او وخانواده اش سایه ترس ونگرانی انداخته است و نیاز به حمایت خیرین را دارد پدر ومادرش با بغضهای انباشته در گلو در کنار تخت دنیا یک دست به دعا و یک دست خالی از هر پس انداز ومالی برای درمان دختر جوان وزیبای تازه عروسشان چشم انید به حصور خیرین دوخته اند .
بیماران ضایعه نخاعی که برای ادامه درمان خود نیازمند کمک خیرین هستند

در اتاق دیگری پسر جوان به نام سالار صفری که اگر زلزله زندگی وکاشانه اشان را در هم به ویرانی نکشانیده بود اکنون با همدم ومونس خود بهترین لحظات شروع یک زندگی را سپری می کرد  جوانی که برق چشمانش با لبخند تلخی همراه بود ونگران از برگشتن وترک کردن این مجموعه تخصصی درمانی .

برادر سالار صفری گفت:  تا به حال به خوبی به برادرم رسیدگی شده ومی تواند پاهایش را تکان بدهد ولیکن برای ماندن نیاز به پرداخت هزینه است و مادر م هم که زیر آور مانده ومجروح شده است پیر ودل نگران برادرم است که ایا بهبودی حاصل می شود پسرم ما را از اوار بیرون کشید وخود فدای ما شد وزیر اوار مانده است واکنون اودر بستر است.

جواهری مددکار اجتماعی ،از خیرین جهت حمایت از این مجروحان درخواست کمک نمود و در خصوص هزینه های بیمارستان عنوان کرد که هر بیمار با توجه به شرایط جسمی و روحی اش توسط تیم فوق تخصصی وحرفه ایی مورد توجه خدمات پزشکی درمان و ورزشی قرار می گیرد وبابت هرشبی مبلغ یک میلیون الی یک میلیون ودویست هزار تومان باید پرداخت کند که تا کنون حدود یک ماه است که این هزینه پرداخت نشده وسازمان هلال احمر متقبل شده است واکنون باید از چرخه حمایت این سازمان خارج شوندوجای خود را به افراد دیگری بدهند.

لیکن اینجا کمک های مردمی ومشارکت مردمی را در جهت حمایت از این مجروحان صرورت می دانیم وخواهشمندم در این خصوص خیرین برگ زرینی را بر زندگی این دوجوان بیفزایند وحمایت کنند همچنین از جامعه رسانه هم درخواست دارم همانگونه که هاتیه را رسانه ایی نمودید و بسیاری برای کمک به سوی هانیه دست یاری دراز نمودند اکنون بیایند وبرای این دو جوان دست یاری شوند و با حمایت انسان دوستانه خود زندگی وخوشبختی را به هم نوعان جوان خود تقدیم کنند .

سالار به امید بهبودی با اعتماد به نفس تمرینات درمانی را که بر اوتکلیف می شود با تلاشی مضاعف انجام میدهد وپزشکان از پیشرفت اودر این مدت راضی هستند .

انتهای پیام/ز

 

دیدار مددکاران با بیماران ضایعه نخاعی

برچسب ها: زلزله ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.