سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم ملی هندبال کشورمان یکی از بهترین تیم هایش را دارد و می‌تواند به راحتی سهمیه جهانی بگیرد.

آزاد منجیری : تیم ملی هندبال شرایط خوبی دارد/ قهرمانی شاید مشکل باشد اما کشب سهمیه جهانی خیلی مشکل نیستمهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره نتایج تیم ملی هندبال کشورمان در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی در حال حاضر بهترین شرایط ممکن را دارد زیرا در این دوره خاص بازیکنانی را در اختیار دارد که در لیگ های معتبر بازی می کنند و تقریبا در همه پست ها از بهترین ها سود می برد. 

او افزود: شاید قهرمانی در این دوره از رقابت ها با حضور تیم هایی چون قطر و کره جنوبی سخت باشد اما تصور نمی کنم مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی داشته باشیم و بتوانیم به راحتی جواز آن را کسب کنیم. همچنین معتقدم که تیم فعلی در حال حاضر بهترین تیم است و اگر نتوانیم با این تیم امسال نتیجه بگیریم کسب نتیجه در سال های بعد مشکل است زیرا ممکن است دیگر چنین بازیکنانی را در اختیار نداشته باشیم. 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره دیدار تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عربستان گفت: عربستان در برخی زمان ها برای ما مشکل ایجاد کرده است زیر در پاره ای از زمان ها تیم ما کامل نبوده و یا با مشکل مواجه بوده است اما تصور نمی کنم در بازی مقابل این تیم در شرایط فعلی با مشکلی مواجه شویم.

آزاد منجیری درباره شرایط تیمش در تعطیلات مسابقات لیگ برتر هندبال کشور گفت: بازیکنان بزرگسال ما به مدت 2 هفته استراحت کردند اما بازیکنان جوانان ما به تمرینات خود ادامه دادند.

او افزود: تمرینات تیم بزرگسالان هم به مدت 2 هفته است که آغاز شده است و بازیکنان تمرینات آمادگی جسمانی و کار با توپ خود را آغاز کرده اند همچنین در این مدت یک بازی تدارکاتی درون تیمی میان تیم های جوانان و بزرگسالان برگزار کردیم و قرار است تا پیش از آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر 3 بازی دوستانه با تیم های لیگ یکی داشته باشیم تا بازیکنان ما به آمادگی کافی و لازم برسند. 

سرمربی تیم هندبال نفت  و گاز گچساران درباره مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیمش بیان داشت: متاسفانه با مشکل بزرگی رو به رو هستیم و آن هم مصدومیت دو بازیکن ما یعنی کامران نصرتی و رضا شجاعی است که هر 2 دچار پارگی رباط شده اند و ما متاسفانه در پست آن ها با مشکل رو به رو هستیم با این حال به دلیل مشکلات مالی برای جذب بازیکن جدید در اینت پست ها با مشکل رو به رو هستیم.

او درباره مشکلات مالی تیم بیان داشت: ما با یک سری مشکلات مالی رو به رو هستیم و این مسئله تنها به دلیل روند اداری آن است ما امیدواریم که با تصویب بودجه و رفع این مشلات اداری بودجه به تیم تزریق شود تا مشکلات برطرف شود. 

آزاد منجیری درباره زمان دوباره شروع مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر هندبال کشور از 17 بهمن آغاز می شود و تیم ما تا پایان رقابت های این فصل باید 5 بازی دیگر انجام دهد.

 انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره تیم ملی هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار