عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی حقایق اسلام را برای آنان روشن کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در سال 93، اظهار کرد: امام راحل نامه‌ای به میخائیل گورباچف نوشتند و به وسیله آیت‌الله جوادی آملی، محمدجواد لاریجانی و خانم دباغ برای او فرستادند.

وی ادامه داد: امام (ره) با این اقدام فصل جدیدی را در اقدامات فرهنگی و بین‌المللی گشودند، رهبر معظم انقلاب نیز این مسیر را ادامه دادند و نامه‌هایی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی مرقوم کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این نامه راه سعادت را به جوانان معرفی و دلایل اینکه چرا دشمنان به اسلام تهمت‌ و افترا می‌زنند، تبیین فرمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکرمی با بیان اینکه رهبری در این نامه جوانان را دعوت می‌کنند تا خودشان قرآن مجید و تاریخ اسلام را مطالعه کنند، گفت: مسلما دعوت مستقیم جوانان به مطالعه اسلام و قرآن در روشن شدن ماهیت حقیقی دین مبین اسلام برای آنان بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با انجام عملیات‌های روانی می‌خواهد نقش جمهوری اسلامی را در تاثیرگذاری بر افکار عمومی جهان از بین ببرد، تاکید کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام دادند اما موفق نشدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: نامه مقام معظم رهبری به دنیا نشان داد که اسلام دینی مشارکت جو و انسان دوست است و فضای محبت و ضد تروریسم را به جامعه بین الملل منتقل کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکرمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب موضوع و راهکار را به‌ دقت شناختند و برای جوانان اروپا نامه نوشتند تا حقایق برای آنها روشن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار