حکیمی، گفت: تمام تلاش خود را برای حل دغدغه استارت‌آپ‌ها انجام داده‌‌ایم، زیرا می‌دانیم فناوری و تکنولوژی در حال حرکت بوده و منتظر رگولاتور نمی‌ماند.

بانک مرکزی درصدد رفع مشکل استارتاپ‌هاستبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، در آیین افتتاحیه هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که سیاست‌های بانک مرکزی را در خصوص فناوری مالی بررسی می‌کردیم به دلیل اینکه قرار بود ساختارهای گذشته تغییر کند، کار دشواری بود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه حدود ۱۲ جلسه با استارت آپ‌ها برای رفع دغدغه‌های آنها برگزار شد، تصریح کرد: افزون بر این جلسات و دریافت نظرات آنها نتایج سیاست‌های به‌دست آمده را بر روی سایت نیز گذاشتیم تا اگر مشکلات دیگری از سوی استارت‌آپ‌ها وجود دارد که به آن پرداخته نشده نیز از طریق کامنت‌ها دریافت شود.

وی یادآورشد: در نتیجه الگوی نسبتا جدید و خوبی به دست آمد که در آن مشکلات ذی‌نفعان نیز دیده شود. بنابراین در فرایند مقررات‌گذاری که در سیاست بانک مرکزی در خصوص فناوری‌های مالی انجام شد نتیجه و جواب خوبی به دست آمد، زیرا این موضوع یک پدیده مدرن بوده و با مسائل سنتی و جا افتاده گذشته فرق می کرد.

حکیمی در پایان گفت: استارت‌آپ‌ها بیان می‌کنند که بانک مرکزی از ما حمایت نمی‌کند، ولی باید بگوییم تمام تلاش خود را برای حل دغدغه های آنها انجام داده‌ایم و تا جایی که امکان داشته باشد خود را تطبیق داده‌ایم، زیرا می‌دانیم فناوری و تکنولوژی در حال حرکت بوده و منتظر رگولاتور نمی‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار