مدیر کل اوقاف خراسان جنوبی از ثبت نام ۴ هزار و ۳۳۵ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۳۳۵ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تاکنون ثبت نام کرده اند،گفت:آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه دهم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد که داوطلبان می توانند تا جمعه ششم بهمن ماه جاری جهت ثبت نام اقدام نمایند .

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآن آموز و مراکز قرآنی با ۳ هزار و ۲۱۸ نفر بیشترین آمار ثبت نامی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را در بین دیگر حوزه های ثبت نامی داشته است،افزود:امام زادگان و بقاع متبرکه با ۶۰۷ نفر،مراکز اصلاح تربیت با ۲۰۸ نفر و داوطلب آزاد با ۱۵۱ نفر ثبت نامی برای این آزمون پس از مؤسسات و مراکز قرآنی بیشترین آمار ثبت نامی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن را در خراسان جنوبی داشته اند.

هاشمی گفت:مساجد،کانون های فرهنگی هنری٬مدارس و دار القرآن های آموزش و پرورش٬حوزه های علمیه و پایگاه های بسیح مردمی از جمله مکان هایی هستند که افراد برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت نام کرده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه افزود:آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم در اسفندماه امسال

 

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.