دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان در آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

برگزاری جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان آذربایجان غربی در ارومیهمدیر صندوق بازنشستگان کشوری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان همزمان با سراسر کشور 8 الی 11 ماه جاری در آذربایجان غربی برگزار می شود.

مهدی صدر احمدی افزود: دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان در 5 رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا ، تیراندازی ، شطرنج و دارت با شرکت 36 نفر از بانوان و 236 نفر از آقایان برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه شرکت کنندگان در سالن های ورزشی خانه امید بازنشستگان کشوری استان و استادیوم شهید باکری و 6 هزار نفری ارومیه با یکدیگر رقابت می کنند، بیان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی بازنشستگان به مدت یکسال از بیمه حوادث ورزشی نیز بهره مند می شوند.

مدیر صندوق بازنشستگان کشوری آذربایجان غربی در ادامه گفت: نفرات اول این جشنواره به مسابقات کشوری جشنواره ورزشی صندوق بازنشستگی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

صدر احمدی ترویج فرهنگ بازنشستگی پویا ، سلامت و شادابی ، بالا بردن روحیه و امید در بازنشستگان ، کاهش افسردگی و خانه نشینی و جلوگیری از امراض عدم تحرک را از اهداف برگزاری دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان برشمرد.

انتهای پیام/ح

 رقابت 6 هزار نفر در جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.