قائمی گفت: با راه اندازی سامانه مرکز تماس بیمه سلامت خدمت رسانی به مردم تسهیل پیدا می کند.

تسهیل خدمت رسانی به مردم با راه اندازی سامانه مرکز تماس بیمه سلامتبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائمی معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: با توجه به ضرورت تعامل بیشتر سازمان بیمه سلامت ایران با مردم تصمیم گرفته شده است که ظرف مدتی کوتاه که حدوداً اوایل سال آینده خواهد بود، سامانه مرکز تماس 1666 در سازمان بیمه سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از طریق این سامانه فقط پاسخگویی تلفنی انجام می‌َشود،گفت:‌ امروزه این روش‌ها ناکافی است و بهتر است این سامانه را توسعه داد و ما این موضوع را در دستور کارمان قرار دادیم و در اوائل سال آینده مرکز 1666 در راستای تعامل دو سویه با مردم، تسهیل خدمات و کاهش خدمات حضوری عملیاتی می شود.

قائمی با بیان اینکه هدف اصلی این کار افزایش راه‌های دسترسی مردم به اطلاعات و خدمات سازمان است و امکان ارائه خدمات بیمه به صورت غیرحضوری را افزایش می دهد، بطور همزمان از یک نرم‌افزار موبایلی هم رونمایی شده که در حال حاضر آن را به صورت پایلوت در کرمان آزمایش می‌کنیم و سپس همزمان با بهره‌برداری از مرکز در دسترس قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند خدمات بیشتری را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

وی یاد آور شد: خدماتی مانند تعویض و تمدید دفترچه، دریافت المثنی نیز از طریق این برنامه ممکن است. هر چند ما در نظر داریم از طریق سیستم‌های الکترونیک استفاده از دفترچه را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

تسهیل خدمت رسانی به مردم با راه اندازی سامانه مرکز تماس بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.