سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاه به اینکه اورژانس کشور با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: بزودی چند هزار نیرو جذب اورژانس می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در جلسه مشترک معاونین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  با اشاره به کمبود نیرو در اورژانس کل کشور گفت: بزودی چند هزار نیرو جذب اورژانس می شوند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس همزمان امورات پرستاران بیمارستانی و کمک بهیاران را  انجام می دهند و سختی کار نیروها  بسیار زیاد است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به حمایت  وزیر بهداشت از اورژانس از قول مساعد وزیر در خصوص جبران سختی کار پرسنل اورژانس خبر داد.

کولیوند در ادامه با اشاره به اختصاص ۵۸۸ میلیون تومان به دانشگاه قم جهت بازسازی امکانات و تجهیزات  گفت: سازمان اورژانس هر هزینه ای انجام شود را  پرداخت می کند.

وی افزود: شهر قم بسیار استراتژیک و شاه راه است و بزودی چندین دستگاه آمبولانس نو  به مرکز فوریت‌های قم تحویل داده می شود.

سرپرست سازمان اورژانس کشور بیان داشت:قم  نیز چون تهران بستر مناسب برای اجرای طرح ۷۲۴ و ۲۴۷  است و  شهروندان قمی باید از این طرح ها آگاه شوند، زیرا جان بسیاری از هموطنان با  طرح ۲۴۷ نجات می یابد.

ساخت پایگاه  اورژانس در  آستان مقدس حضرت معصومه (س)

 کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور همچنین در جلسه مشترک با معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت:حضور نداشتن همکاران ما در حرم بسیار سخت است و یکی از مکان هایی که نیاز به حضور پایگاه اورژانس دارد، آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

وی افزود:اگر برای یک زائر اتفاقی بی افتد همه ما مدیون هستیم و حب به اهل بیت اورژانس را وادار به حضور در اماکن این چنینی می کند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور بیان داشت:با همکاری آستان بزودی پایگاه مجهزی در این مکان مقدس دائر می شود و در این پایگاه به زائرین آموزش کمک‌های اولیه داده می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.