نماینده مردم تهران گفت: نظر مقام معظم رهبری به صورت مکتوب از دفترشان اعلام می‌شود یا آنکه توسط شخص معظم‌له مطرح می‌شود.

نظر رهبر انقلاب درباره لوایح توسط ایشان یا از دفترشان اعلام می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 بهمن 96) در تذکری شفاهی، اظهار کرد: در حال حاضر چند لایحه مهم دولت چون کنوانسیون پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در حال بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

وی خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی اگر بدعتی در مجالس گذشته بوده، اجازه ندهید که در مجلس دهم تکرار شود، چرا که می‌بینیم بعضا در بررسی این لوایح از رهبر انقلاب مایه گذاشته می‌شود، به صورت نجوایی و درگوشی پیام‌ها جابه جا می‌شود و فضای کمیسیون‌ها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد که نظر رهبر معظم انقلاب در این باره این است و آن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه این مسئله سوء استفاده از احترام و اعتقاد نمایندگان است، تصریح کرد: این مسئله در کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون حقوقی و قضایی مطرح شده است و رأی نمایندگان را تحت تأثیر قرار داده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: نظر مقام معظم رهبری به صورت مکتوب از دفترشان اعلام می‌شود یا آنکه توسط شخص معظم‌له مطرح می‌شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: در حال حاضر که بحثی مطرح نشده است و کنوانسیون پالرمو در کمیسیون حقوقی و قضایی و کمیسیون امنیت ملی تصویب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار