مديرکل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری کردستان گفت: از محل معوقه اعتبارات ماليات بر ارزش افزوده 200 ميليارد ريال به حساب روستاهای دارای دهياری و فاقد دهياری اين استان واريز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پايگاه اطلاع رسانی استانداري کردستان، کورش مرادی مديرکل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری کردستان بيشترين واريزی اين اعتبارات مربوط به شهرستان سنندج با 339 ميليارد و 700 ميليون ريال، سقز با 263 ميليارد و 600 ميليون ريال و ديواندره با 195 ميليارد و 400 ميليون ريال است.

وی افزود: قبلا هم در مجموع 260 ميليارد ريال به حساب روستاهای استان واريز شده بود که با احتساب اين 200 ميليارد ريال معوقه ای که به تازگی واريز شده، 460 ميليارد ريال به حساب روستاهاي استان کردستان از محل اين اعتبارت در سال 96 واريز شده است.

مرادی تاکيد کرد: در سال 95 نيز در مجموع 360 ميليارد ريال از اين محل به روستاهای استان اختصاص يافته بود که نشان می دهد امسال 100 ميليارد ريال بيش از سال گذشته از محل اين اعتبارات به حساب روستاهای کردستان واريز شده است.

مديرکل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری کردستان گفت: اعتبارات ماليات بر ارزش افزوده، برای اجرای پروژه های عمرانی و تقويت زيرساخت های روستاهای استان هزينه می شود.

انتهای پیام/م

اختصاص تسهیلات به روستاهای کردستان

 

برچسب ها: اشتغال ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.