هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری شد که تیم شهرداری تبریز با پیروزی مقابل ارومیه برنده دربی آذری‌ها شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، ساری ، آمل، تبریز و ورامین پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته از رقابت ها از ساعت 15 تیم والیبال پیکان تهران در خانه میزبان تیم رعد پدافند کاشان بود. پیکانی‌ها در این مسابقه موفق شدند با حساب 3 بر صفر میهمان خود را شکست داده و به یک پیروزی خانگی دست پیدا کنند. کاشانی‌ها نیز در ادامه ناکامی‌های خود امروز نیز تن به شکست دادند.

تیم ساری 21 در سالن سید رسول حسینی از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان سایپا تهران بود. ساروی‌ها که روز یکشنبه در یک مسابقه جنجالی مقابل تیم کاله آمل تن به شکست داده بودند در دیدار با سایپا نمایش خوبی داشتند اما در نهایت با حساب 3 بر 2 بازنده شدند تا روند ناکامی‌هایشان ادامه پیدا کند.

دو تیم شمس و هاوش گنبد نیز از ساعت 16 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند. نوجوانان تیم شمس که از هدایت محمد وکیلی بهره می برند در این دیدار که نبردی نزدیک بود، موفق شدند با حساب 3 بر یک به برتری برسند و هاوش را در خانه مغلوب کنند. شمس با این پیروزی امیدهایش برای حضور در مرحله پلی‎‌آف پررنگ‌تر شد. شاگردان وکیلی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران هستند که در قالب تیم شمس در لیگ حضور یافته اند.

دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نیز در سالن شهید اقدمی شهر تبریز دربی آذری‌زبان ها را برگزار کردند. ارومیه‌ای‌ها که در این هفته‌ها نتایج قابل قبولی کسب نکرده و چند ناکامی بزرگ را متحمل شده‌اند، در این مسابقه نیز با حساب 3 بر یک مغلوب تبریز شدند. ارومیه با این شکست در رده دهم باقی ماند و تقریبا از صعود به پلی‌آف بازماند.

تیم والیبال کاله آمل که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده بود در این هفته در آمل میزبان تیم صدرنشین و پرستاره بانک سرمایه بود. دیداری که ایگور کولاکوویچ به همراه پیمان اکبری و امیر خوشخبر از نزدیک نظاره‌گر آن بودند. تیم والیبال کاله آمل در این مسابقه با وجود نمایش خوبی که ارائه کرد مقابل پرستاره‌های سرمایه با حساب 3 بر یک تن به شکست داد. روند پیروزی‌های کاله با این باخت متوقف شد.

تیم شهرداری ورامین و خاتم اردکان آخرین بازی این هفته از رقابت‌ها را برگزار کردند.دیداری که در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین برگزار شد و مانند خیلی از دیدارهای دیگر ورامینی‌ها پنج ست به طول انجامید. در نهایت اما تیم خاتم اردکان برنده این دیدار بود تا شاگردان محمد ترکاشوند یک شکست دیگر در کارنامه‌شان ثبت شود.

**نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – رعد پدافند کاشان صفر

ساری 21 2 – سایپا تهران 3

شمس تهران 3 – هاوش گنبد یک

شهرداری تبریز 3 – شهرداری ارومیه یک

کاله آمل یک – بانک سرمایه 3

شهرداری ورامین 2 – خاتم اردکان 3

انتهای پیام/

در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار