در سال ۹۶ ، دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف محرومیت زدایی از خانوار‌های کمیته امداد شده است و احکام برنامه امداد با اولویت رسیدگی به مناطق محروم در برنامه ششم توسعه طراحی و اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جلسه کار کنان کمیته امداد استان با بیان اینکه در سال ۹۶ ، دوهزار و ۲۰۰ میلیارد توان اعتبار صرف محرومیت زدایی از خانوار‌های کمیته امداد شده است افزود: احکام برنامه امداد با اولویت رسیدگی به مناطق محروم در برنامه ششم توسعه طراحی و اجرا می‌شود.

علی رضا عسگریان افزود:در سال ۹۶ این نهاد برای اجرای ۱۵۰ هزار فرصت مشاغل خرد تامین اعتبار کرده است.

وی افزود: پایداری مشاغل کمیته امداد از ویژگی‌های اشتغال زایی و نظارت پس از اجرای طرح‌ها در این نهاد است که این امر موجب شده معوقات بانکی مجریان طرح‌های خودکفایی امداد کمتر از یک درصد باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در جمع مدیران کمیته امداد استان لرستان گفت: فرمان تاریخی و اثر بخش حضرت امام (ره) در تاسیس نهاد انقلابی امداد به منظور رسیدگی به امور مستضعفین منشا خدمات مهمی برای مردم است. 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: خدمات گسترده کمیته امداد در طول ۴۰ سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به واسطه انقلابی بودن، جهادی خدمت کردن، سلامت فکری و معنوی مجموعه این نهاد است.

امام جمعه شهرستان خرم آباد: خدمت بی منت به نیازمندان جامعه در شرایط حساس کنونی از وظایف همه ارکان نظام اسلامی می‌باشد و امروز آهنگ خدمت رسانی باید بیشتر شود.

انتهای پیام/د

محرومیت زدایی از خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.