فرماندار سرپل ذهاب گفت: اعطای تسهیلات در راستای اشتغالزایی و تقویت تولیدات داخلی، طرح حمایت ازتوسعه و ایجاداشتغال پایدار در مناطق روستایی در دستورکار قرارداده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سنجابی فرماندار سرپل ذهاب گفت:  به تناسب شرایط اقتصادی، جغرافیایی و دلایل کارشناسی دیگر، تعدادی از طرح های اشتغالزایی در اولویت اعطای وام قرار دارند که جزئیات بیشتر به دستگاه اجرایی و اداره مربوطه اعلام خواهد شد.

 وی بیان کرد: مبلغ 7 میلیارد و 920 میلیون تومان اعطای تسهیلات در نظرگرفته شده است که درطی مراحل اجرایی سهم شهرستان سرپل ذهاب مشخص خواهد شد.

سنجابی  رویکرد جدی دولت را حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات سرمایه گذاران این بخش ذکر کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید با تدبیر و چاره اندیشی ، موانع پیش روی سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را رفع کنند تا علاوه بر رونق تولید ، شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی ، صنعتی و معدنی ، گفت: عمده مشکل واحدهای تولید و صنعتی ، بازسازی واحد تخریب شده در زلزله اخیر و در اختیار گذاشتن سرمایه درگردش است که درصورت رفع این مشکل ، علاوه برجبران خسارات وارده زلزله، این تهدید به فرصت تبدیل شده تا شاهد رشد اشغالزایی در حوزه شهرو روستا نیز باشیم.

انتهای پیام/ز

 

لزوم رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی ، صنعتی و معدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.