معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در سومین جلسه توسعه دولت الکترونیک، با اشاره به اینکه این سامانه در برخی استانها راه اندازی شده است، افزود: با راه اندازی این سامانه، سرمایه گذار در کمترین زمان ممکن قادر به استعلام خدمات مورد نیاز است و چندین دستگاه اجرایی به اطلاعات آن دسترسی خواهند داشت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ایجاد پنجره واحد در استان با هدف حذف مراجعه سرمایه گذاران به دستگاه های اجرایی جهت کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال مولد و ارایه خدمات بهتر به سرمایه گذاران در مراحل مختلف است.

هاشم مظفری افزود:  این سامانه شامل 6 زیر سامانه اصلی از جمله سامانه های رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران، درخواست سرمایه گذاری، فرصت های سرمایه گذاری، طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری، پاسخگویی به سوالات سرمایه گذاران و نظارت بر طرح های سرمایه گذاری خواهد بود .

وی تصریح کرد: کمک به بهبود فضای کسب و کار در استان و ساده سازی جریان اطلاعات بین دولت و سرمایه گذار و حذف برخی از مراحل تکراری در دستگاه های اجرایی هدف دولت الکترونیک است و انتظار می رود همه دستگاه های متولی در این رابطه نهایت همکاری را داشته باشند.

مظفری، رسیدگی به مشکلات و نظارت بر وضعیت سرمایه گذاران را از دیگر اهداف این سامانه بر شمرد و اظهار کرد: کاهش تعداد مراجعات سرمایه گذاران به دستگاه های مختلف، توزیع عادلانه اطلاعات، حفظ شأن مراجعان و جلوگیری از رانت جز مزایای طراحی پنجره واحد است و با راه اندازی این سامانه، کارشناسان مربوطه به راحتی نظر بازرسان و آخرین وضعیت طرح های در دست اجرا را بصورت آنلاین مشاهده خواهند کرد. 

انتهای پیام/ح

راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.