در مراسمی عباسعلی دانافر به عنوان مدیر کل اموزش و پرورش استان معرفی و از زحمات و تلاش‌های احمد شیرزاد قدر دانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به نقش ارزشمند اموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دینی دانش اموزان گفت: ما انسان‌هایی مومن، متخصص، با ایمان مبتکر خلاق و توانمند نیاز داریم و اموزش و پرورش نقش اصلی را در تربیت این انسان‌ها بر عهده دارد.

آیت الله ناصری افزود: باید تحولی و حرکتی بزرگ در آموزش و پرورش ایجاد شود تا نواوری و خلاقیت، ابتکار و شکوفایی نیز در دانش اموزان تقویت شود.

نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این مراسم یزد را مهد تربیت و پرورش انسان‌های بزرگی دانست و تصریح کرد:یزدی‌ها برای اسلام، نظام و انقلاب اثرگذار بودند و در آموزش و پرورش هم از ظرفیت‌های بالایی برخوردارهستند.

این مقام مسئول حسن خلق را یکی از ویژگی‌های شخصیتی مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان یزدبرشمرد و گفت: حسن خلق ازجمله ویژگی‌های وی بوده است که باعث شده است در طول خدمت خود موفق باشد؛ همچنین تجربه بلند وی نیز بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی در معرفی شخصیتی عباسعلی دانا فر به‌عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد، خاطرنشان کرد: وی از چهره‌های شناخته‌شده در بین فرهنگیان استان یزد است و دارای کارنامه علمی و فرهنگی بوده است؛ همچنین وی از جنس خود معلمان است و می‌تواند در راستای بالندگی هرچه بیشتر استان درزمینهٔ آموزش و پرورش کمک شایانی کند.

 

انتهای پیام/ ا

مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.