بخشدار مرکزی اندیکا گفت: 148 روستای بخش مرکزی این شهرستان از تلفن ثابت محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باقر اسمعیل زاده، بخشدار مرکزی اندیکا با اشاره به نبود امکانات مخابراتی در روستاهای اندیکا بیان داشت: نبود تلفن ثابت یکی از مهم ترین مشکلات ساکنین بخش مرکزی این شهرستان بوده و این موضوع بارها سبب اعتراض ساکنان این مناطق شده است.

وی تعداد روستاهای فاقد تلفن ثابت در بخش مرکزی اندیکا را 148 روستا عنوان و تصریح کرد: متاسفانه بدلیل نبود خدمات ارتباطات سیار در برخی از این مناطق در زمان بروز حوادث با مشکلات جدی روبرو می شویم.

اسمعیل زاده افزود: خوشبختانه طی 2 سال گذشته در سطح شهرستان، دسترسی به اینترنت رشد خوبی داشته است، اما متاسفانه بخش مرکزی از این خدمات کم ترین بهره را برده و اعتراض جدی به این مسئله داریم.

بخشدار مرکزی اندیکا اذعان داشت: طبق توافقی که در سطح مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفته بود، شرکت های وب متعهد شده بودند که کلیه روستاهای اندیکا را تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار دهد که پس از گذشت قریب به یکسال تنها چند روستای محدود این بخش از خدمات این شرکت بهره مند شدند که امیدواریم با پیگیری مسئولین مخابرات، خدمات این شرکت سایر روستاهای این بخش را نیز پوشش دهند.

انتهای پیام/گ

نبود تلفن ثابت در روستاهای بخش مرکزی اندیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.