در ۷۶ مورد تیراندازی گزارش شده در ایالت‌های مختلف آمریکا دستکم ۱۸ نفر کشته و ۳۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، در ۷۶ مورد تیراندازی گزارش شده در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم ۱۸ نفر کشته و ۳۴ نفر زخمی شدند.

بر این اساس، به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر «جکسون» در ایالت میسی سیپی دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده و علت آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

در یک مورد تیراندازی در شهر «گرانیت فالز» در ایالت کارولینای شمالی نیز دو نفر کشته شدند. پلیس می‌گوید این زوج هفتاد و دو ساله نیز به دلیل اختلافات خانوادگی جان باخته اند. پلیس این حادثه را نیز قتل و خودکشی توصیف کرده است.

تیراندازی دیگری در شهر «یونیون سیتی» در ایالت میشیگان نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. در این حادثه دو افسر پلیس میشیگان در تلاش برای بازداشت فردی که حکم دستگیری اش صادر شده بود، به ضرب گلوله زخمی شدند. در این درگیری مظنون کشته شد. در حادثه دیگری در شهر «وست اسپرینگ فیلد» در ایالت ماساچوست دو نفر زخمی شدند. پلیس می‌گوید تیراندازی در یک مسافرخانه روی داده است.

یک مورد تیراندازی در شهر «روچستر» در ایالت نیویورک نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. پلیس می‌گوید در پی دریافت گزارش به منطقه اعزام شده است و هنوز جزئیات حادثه مشخص نیست، اما تحقیقات آغاز شده است. حال دو زخمی این حادثه وخیم است.

سی و یک مورد از تیراندازی‌ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. به گزارش مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، صد و سی و هفت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها پنجاه و پنج نفر کشته و شصت و هشت نفر زخمی شدند.

چهل و شش مورد از تیراندازی‌ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، دویست و سیزده مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها هفتاد و سه نفر کشته و صد و دو نفر زخمی شدند. با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه نیز روز جمعه نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

18 کشته در تیراندازی های اخیر آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار