نشست صمیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با شهردار و مدیران مجموعه شهرداری زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان این که جلسات و همفکری ها می تواند نقش بسزایی در توسعه و مدیریت شهری داشته باشد گفت : رسانه استانی درصدد است تا هم افزایی خوبی با شهرداری داشته باشد.
وی با اشاره به این که جهاد در جامعه جلب رضایت مردم و حل مشکلات آنان است افزود : درحالی که معاندان نظام در فضای مجازی ساختار های رسمی نظام را زیر سوال می برند بهترین خدمت این است که هر مسئول بتواند با عملکرد خود مردم را نسبت به نظام اسلامی و حاکمیت خوش بین کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین اظهار کرد : صدا و سیما و شهرداری ارتباط تنگاتنگی باهم داشته و دارد.
صفری گفت : یگکی از اقدامات مهمی که رسانه استانی و شهرداری باید در کنار هم به آن توجه ویژه ای داشته باشند ، موضوع جلب اعتماد عمومی به شهرداری است که در صورت تحقق این هدف مردم همیار و همراه شهرداری در توسعه و ابادانی شهر خواهند بود.
ایجاد امید و نشاط در جامعه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن تاکید شد .
مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان افزود : پیگیری مشکلات مردم از اهداف اصلی رسانه ملی و همچنین استانی است.
شهردار زنجان نیز در این نشست گفت : تعامل این مرکز با شهرداری میتواند نقش موثری در توسعه فرهنگی ، عمرانی و آبادانی شهر داشته باشد.
معصومی همچنین افزود : امروز با توجه به اقبال عمومی به زندگی شهری ، ترویج الگوهای مناسب زندگی شهری و شهر نشینی لازنم و ضروری به شمار می آید.
وی از چند طرح مطالعه شده و در دست اجرای شهر خبر داد و گفت : تقاطع های میدان جهاد، میدان ارتش،مدرس، گلشهر و میدان شیلات زنجان از جمله طرح هایی هستند که برای کاهش ترافیک و روان شدن عبور و مرور در حال مطالعه و بررسی است.
جمع آوری زباله ها و پسماندهای شهری، طرح سبزه میدان ، طرح های سرمایه گذاری ، ناوگان حمل و نقل عمومی، و اتمام طرح های نیمه تمام زنجان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه موردر بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام /ک


پیگیری مشکلات مردم از اهداف اصلی رسانه ملی و همچنین استانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.