مدیرعامل پیکان گفت: تیم ما با هدایت جلالی برنامه 3 ساله دارد و او همچنان سرمربی تیم ماست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود شیعی درباره اینکه اولتیماتومی به جلالی سرمربی تیم پیکان می دهد، اظهار کرد: تیم ما با هدایت جلالی برنامه 3 ساله دارد و او همچنان در کنار پیکان خواهد بود. اولتیماتوم را باید مدیر عامل بگیرد و جلالی همچنان به کارش در تیم ما ادامه می دهد. 

او درباره شکست تیم پیکان برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما در نیمه اول خوب بازی نکردند اما در نیمه دوم بهتر بودند. آنها دور از انتظار بازی کردند و اگر بازی محکم تری ارائه می کردند در آن صورت می توانستند شکست را جبران کنند. 

شیعی درباره اینکه گادوین منشا و سیامک نعمتی را نمی توانست در پیکان حفظ کند، بیان کرد: از مبلغ قرارداد منشا اطلاعی ندارم اما در مورد نعمتی همان مقدار که پرسپولیس به این بازیکن می داد ما هم می توانستیم این مبلغ را به او بدهیم. به هر حال شاید 2 بازیکن پرسپولیس سال بعد به تیم ما بپیوندند. 

مدیر عامل پیکان درباره عملکرد بازیکن خارجی این تیم که با مبلغ 30 هزار دلار با پیکان قرارداد منعقد کرد، بیان کرد: این بازیکن خارجی انتخاب کادر فنی بوده است. به ازای بازی اش قرار بود پول بگیرد. داسیلوا مصدوم نبود و در مشهد هم برای تیم ما بازی کرد اما مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  درباره اینکه بازی های لیگ قهرمانان آسیا مغایرت با اردوی تیم ملی ندارد، بیان کرد:اعضای هیئت رئیسه با این موضوع مشکلی ندارند و همه مسائل هماهنگ شده است. طبق برنامه 7 بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیش بینی شده است که 2، 3 بازی با تیم های اروپایی تدارک دیدیم. با تیم های خوب اروپایی بازی می کنیم. اولویت با تیم ملی است و اطلاعی از اظهارات دستیار کی روش ندارم.

شیعی درباره اینکه نکونام یکی از گزینه های سرمربیگری پیکان است، تصریح کرد: صحبتی با نکونام برای هدایت تیم ما نشده است و جلالی همچنان سرمربی تیم ماست.

او درباره برنامه 3 ساله پیکان چیست، خاطر نشان کرد: تیم ما در سال های گذشته وضعیت آسانسوری در لیگ برتر داشت اما به تدریج در لیگ برتر ثبات پیدا کردیم. همچنین در سال دوم استخوان بندی تیم را محکم کردیم و در سال سوم هم قصد داریم یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کنیم. 

انتهای پیام/ 

واکنش شیعی درباره اولتیماتوم به جلالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار