مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از تیم ها دوست ندارند که تیم ما صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افشین پیروانی درباره برد پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: با اقتدار بازی کردیم و نشان دادیم که کیفیت بازی مان خوب است که در صدر جدول قرار داریم. 

او ادامه داد: اگر اتفاق های خاص اذیتمان نکند در آن صورت می توانیم برابر حریفان خود نتیجه لازم را بگیریم. برخی از تیم ها دوست ندارند که ما صدرنشین باشیم اما از لحاظ فوتبالی نشان دادیم که برترین تیم لیگ ایران هستیم. 

پیروانی درباره اینکه اظهارات طارمی در نتیجه گیری این تیم تاثیر گذار است، بیان کرد: به طور حتم اتفاقات اخیر در نتیجه گیری تیم بی تاثیر نیست اما بازیکنان خوبی داریم که می توانند به دور از مسائل حاشیه ای بازی خود را انجام بدهند. همچنین از طارمی گله دارم چرا که او جزء خانواده پرسپولیس بود و نباید مسائل تیم را به بیرون از باشگاه می برد. متاسفانه برخی از تیم ها که نمی خواهم اسمشان را ببرم می خواستند از اتفاقات اخیر سوء استفاده کنند و مطالبی بیان کردند که در شان و شخصیت باشگاه پرسپولیس نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات مسئولان تراکتورسازی در مورد باز پس گیری جام قهرمانی اظهار کرد: هر کسی باید در حیطه وظایف خود صحبت کند.  من فقط درباره باشگاه پرسپولیس صحبت می کنم و افراد دیگر هم باید درباره باشگاه خودشان اظهار نظر کنند. 

پیروانی درباره انتقاد پیشکسوتان از اظهارات طارمی خاطر نشان کرد: به هر حال برای طارمی آرزوی موفقیت می کنم اما از پیشکسوتان و هواداران می خواهم که مسئله طارمی را تمام شده بدانند تا تیم روند خوب خود را سپری کند. 

انتهای پیام/ 

واکنش پیروانی درباره اظهارات طارمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
من وخانواده ام همگی پرسپولیسی هستیم
آخرین اخبار