مسئول برگزاری دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش گلستان ،گفت: دوره جدید کلاس های بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی در تیپ ۲۳۰ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ هادی درویشی مسئول برگزاری دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش، گلستان گفت: دوره بصیرت در راستای طرح مصباح دو ابلاغی از سوی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.

وی درباره مدت این دوره گفت: صد و سی و دومین دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان تیپ ۲۳۰ از امروز شنبه هفتم بهمن آغاز شده است که تا سه شنبه دهم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ درویشی درباره موضوعات کلاس‌ها و اساتید گفت: در روز نخست کلاس‌های شیوه همسرداری و تربیت فرزند با حضور استاد حکیمی برگزار شده است در روز دوم، کلاس‌های مباحث اخلاقی و ویژگی‌های انسان بصیر با حضور حجت الاسلام سایری و کلاس نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تدریس استاد قاسمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز سوم، ضرورت روحیه انقلابی و بصیرت دینی با تدریس دکتر سید رضایی تبیین خواهد شد و سپس سرگرد روشنی کلاس سواد رسانه‌ای را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در روز چهارم و پایانی نیز کلاس معادشناسی با حضور حجت الاسلام سادات برگزار خواهد شد و در پایان از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسئول برگزاری این دوره افزود: بصیرت از جمله موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و قطب نمای ما برای رسیدن به هدف و مقصود تعبیر شده است.

انتهای پیام/م
 

دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور ارتش آغاز شد

برچسب ها: ارتش ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.