رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دانشگاه هال می تواند با تربیت افرادی شایسته و مومن زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی جامعه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام عبدالله حسنی ، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه باید الگوی جامعه باشد و به تعبیری دانشگاه کارخانه تربیت انسان است که می‌تواند با تربیت افرادی شایسته و مومن زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی جامعه شود.

وی با اشاره به شاخصه‌های بسیج اظهار داشت: بسیج چشمه همیشه جاری است که این چشمه پاک و زلال برای جامعه مفید بوده و می‌تواند زمینه‌ساز تحولات مثبت و رو به توسعه و تعالی باشد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی به مردم بیان کرد: خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مانند خدمت کردن در نظام حکومتی اهل بیت(ع) است چرا که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اصول اسلامی و دینی به پیروزی رسید و در امتداد آن حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز در دانشگاه باید همه دست در دست هم دهیم و با وحدت و همدلی کار کنیم، تصریح کرد: باید با روحیه بسیجی دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در جامعه رفع کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاه باید به عنوان کانون و ملجاء همه دانشجویان باشد که این امر در این دانشگاه محقق شده به طوری که فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مطلوب انجام می‌شود.

گودرز صادقی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بر علیه کشور افزود: در شرایطی که ضدانقلاب به دنبال بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام است، نباید بهانه به دست آنها بدهیم و در همین راستا دانشگاه محقق اردبیلی دارای یک محیط آرام است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانشجویان و کارکنان دانشگاه مایه امید و سعادت است، تصریح کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی نه بسیجی خود را غریب می‌داند، نه استاد خود را در بند، نه دانشجو خود را اسیر و نه کارمند خود را دارای دغدغه می‌داند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ارتقای سمت مسئول بسیج دانشجویی استان را به معاونت اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مایه افتخار برای جامعه دانشگاهی دانست و گفت: این ارتقا که از مسیر دانشگاه انجام شده، مایه امید و سعادت است.

انتهای پیام / ح

معاندان با انقلاب به دنبال بهانه‌ برای ضربه زدن به نظام هستند

برچسب ها: دانشگاه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.