بارش برف شدید و لغزندگی معابر موجب تعطیلی مدارس در استان مرکزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بارش برف که از دیروز صبح در استان مرکزی آغاز شد و موجب لغزنده شدن جاده‌ها و معابر شد تعطیلی مدارس برخی از شهر‌های این استان را درپی داشت.

یوسفی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف شدید و لغزندگی معابر، در تاریخ هشتم بهمن ماه نحوه فعالیت مدارس به شرح زیر است.

شهرستان زرندیه: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح وتمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت صبح و در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل می‌باشد.

بخش خرقان زرندیه: تمامی مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.


منطقه سربند شازند: تمامی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل می‌باشد.


بخش نوبران ساوه: مدارس پیش دبستانی و دبستانی شهری همچنین مدارس روستایی در تمامی دوره‌ها در نوبت صبح تعطیل می‌باشد؛ در ضمن دوره‌های متوسطه اول و دوم مدارس شهری با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.


منطقه کمیجان:تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی را آغاز می‌کنند.


شهرستان خنداب: تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی را آغاز می‌کنند.


تفرش: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.


شهرستان فراهان: تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

تعطیلی کلیه مدارس نوبت عصر شهرستان زرندیه


به علت بارش شدید برف و کولاک ، کاهش دما، مسدود شدن جاده ها و لغزندگی معابر، امروز یکشنبه ، هشتم بهمن ماه تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت عصر و در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل می باشد.


انتهای پیام / ج


بارش برف مدارس استان مرکزی را به تعطیلی کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.