عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدیران دو تابعیتی بلای جان نظام و انقلاب هستند زیرا کسانی که دل در گروی خارج دارند صلاحیت خدمت به مردم را ندارند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه 100 مسئول کشور "دوتابعیتی" و دارای "گرین کارت" هستند، اظهار کرد: قسمت عمده فسادهایی که در بخش‌های مالی و اداری تاکنون در کشور اتفاق افتاده مربوط به مدیران دو تابعیتی بوده است.

وی ادامه داد: کمتر مدیر دو تابعیتی داریم که دست به کار خلافی نزده باشد و این موضوع در مورد کسانی که خانواده‌هایشان در خارج زندگی می‌کنند، چشمگیرتر است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مدیران دو تابعیتی بلای جان نظام و انقلاب هستند، گفت: در خبرها دیدم که به تازگی فردی در یکی از شرکت‌های نفتی اختلاس کرد و توانست فرار کند چرا که خانواده‌اش در خارج از ایران بودند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: خاوری هم که در اختلاس سه هزار میلیاردی دست داشت، دو تابعیتی بود و خانواده‌اش در خارج زندگی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که دل در گروی خارج دارند صلاحیت خدمت به مردم و انقلاب را ندارند، اظهار کرد: مجلس و قوه قضائیه دو تابعیتی‌ها را از پست‌های حساس کنار بزنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ضروری است دست این افراد از مشاغل حساس کوتاه شود، اضافه کرد: بعضا در گذشته هم دیدیم که همین دو تابعیتی‌ها در آشوب‌ها و یا در فعالیت‌های علیه نظام هم دست داشتند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: به مصلحت کشور و مردم نیست که دو تابعیتی‌ها در مسند مدیریت قرار داشته باشند ضروری است برای این امر فکری کرد و چاره‌ای اندیشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار