مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش امدادگران نجاتگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به شرایط آب و هوایی در ارتفاعات و گذرگاه‌های ییلاقی استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: جمعیت هلال احمر گلستان در آماده باش کامل برای آرامش و امنیت هموطنان است و با استفاده از ظرفیت ۶۰ نفر نجاتگر داوطلب و با کمک ۲۳ دستگاه خودروی امدادی اعم از آمبولانس و خودروی نجات در ۱۶ پایگاه مشغول به فعالیت هستند.

احمدی افزود: مرکز پاسخگویی عملیات اضطراری به صورت شبانه روزی از طریق بی سیم و تجهیزات مخابراتی عملیات‌ها و برنامه‌های گشت در تمامی مسیر‌های متاَثر از برف را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعته گذشته تنها ۲ مورد خدمات در سوانح ترافیکی که در مجموع ۲ مصدوم انتقالی به مراکز درمانی بوده و یک مورد در راه ماندگی در برف و کولاک در محور اولنگ بوده که مدیریت شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: با هماهنگی و همکاری اداره راه مسیر‌های درگیر و مسدودی بازگشایی شد و البته با توجه به شرایط جوی خاص سطح استان و کشور، کلیه پایگاه‌ها خصوصا در نواحی کوهستانی به صورت مستمر در سطح جاده‌ها حضور فعال‌تر داشته و به طور مستمر در حال گشت زنی در مسیر‌ها می‌باشد.

حسین احمدی درپایان افزود: ۲۰۰ نفر از امدادگر نجاتگران خبره استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی هستند.

انتهای پیام /گ
 

آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.