متقیان نژاد گفت:در پایان مسابقات یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور تیم هیئت قم در بخش تفنگ بادی نایب قهرمان مسابقات شد .

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جواد متقیان نژاد،دبیر هیئت تیراندازی استان قم،اظهارداشت:یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشوراز شهریورماه سال جاری باحضور7 تیم آغاز شد و استان قم نیز در این دوره یک تیم را راهی مسابقات کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در این دوره از مسابقات تیم هیئت قم با ترکیبی نسبتاً بومی و آینده دار عازم مسابقات شد که در بدنه تیم قم بازیکنانی همچون مینا روحیان حضور داشتند و به تیم ملی نیز دعوت شدند.

وی بیان کرد: در هفته هفتم و پایانی لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور، نمایندگان قم به مصاف تیم نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان رفتند که در بخش تفنگ تیم قم به پیروزی رسید و در بخش تپانچه نیز بازی را به حریف واگذار کردند.

متقیان نژاد در مورد رتبه‌بندی نهایی مسابقات توضیح داد: در پایان مسابقات یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور تیم هیئت قم در بخش تفنگ بادی نایب قهرمان مسابقات شد و در مجموعه 2 رشته مقام چهارم مسابقات را کسب کرد و به مرحله( play of) رفت و با تیم ثابت هدف آریا دیدار خواهد کرد و تیم برنده این دیدار به لیگ برتر کشور صعود خواهد کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: مینا روحیان، فاطمه حسین زاده، نرجس کولیوندی و عطیه قدمی در بخش تفنگ بادی و زهرا زارعی، حنانه کانطوری، نرگس خوش‌اخلاق و زهرا عرفانی مقدم در بخش تپانچه بادی با هدایت محمود جعفر غفار به روی خط آتش رفتند.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی مینا روحیان در پایان مسابقات لیگ دسته یک کشور بانوان مقام اول این دوره از مسابقات را در رشته تفنگ بادی کسب کرد.

انتهای پیام/ح

بانوان تیرانداز قمی نایب‌قهرمان کشور شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار