رئیس مجلس گفت: دیوان محاسبات حساب‌ها را بررسی می‌کند و گزارشی که در مجلس ارائه شد نیز مطابق آیین‌نامه بوده و هیچ شبهه‌ای در آن نیست.

محجوب: گزارش دیوان محاسبات در خور تحسین بود و باید از آن دفاع کرد/لاریجانی: گزارش دیوان محاسبات مطابق آیین‌نامه بوده و هیچ شبهه‌ای در آن نیستبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی اخطاری با استناد به اصول ۵۲ تا ۵۵ قانون اساسی گفت: از نظر من گزارش دیوان محاسبات در خور تحسین بود، درست است که مسئولان دولتی به آن معترض هستند اما این گزارش حسابرسانه بوده و این همه جا مرسوم است.

وی تصریح کرد: از رییس مجلس انتظار می‌رود از گزارش دیوان محاسبات دفاع کند البته دستگاه‌های دولتی هم حق جواب و پاسخ دارند ولی نباید فضاسازی غیرعادی در این زمینه صورت گیرد.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار محجوب گفت: دیوان محاسبات مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس موظف است گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کند، این گزارش پس از ارائه به مجلس به کمیسیون‌ها برای بررسی ارجاع می‌شود.

وی اظهار کرد: دیوان محاسبات کار قانونی خود را انجام داده و اینکه دولت توقع دارد مشورتی با او می‌شد، بحث ثانوی است. دیوان محاسبات حساب‌ها را بررسی می‌کند و گزارشی که در مجلس ارائه شد نیز مطابق آیین‌نامه بوده و هیچ شبهه‌ای نسبت به آن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار