رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان یزد گفت: نظارت بر واحدهای شیرینی فروشی از سوی بازرسی اتاق اصناف و ارجاع آن به اتحادیه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدعلی جلائیرئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان یزد گفت:  با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی از ابتدای سال تاکنون گفت: قیمت‌های شیرینی بین ده الی 50 درصد افزایش قیمت داشته است.

جلائی  افزود: طی دستورالعمل کمیسیون عالی نظارت، نرخ شیرینی آزاد است و اختیار با خود واحد صنفی است.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان یزد با اشاره به اینکه 300 واحد مجاز و دارای پروانه کسب و 50 واحد در حال اخذ پروانه کسب در یزد وجود دارد، تصریح کرد: نظارت بر واحدهای شیرینی فروشی از سوی بازرسی اتاق اصناف و ارجاع آن به اتحادیه صورت می‌گیرد.

جلائی بابیان اینکه درجه‌یک بودن شیرینی از سوی تیم فنی اتحادیه انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طی دستورالعمل کمیسیون هیئت عالی نظارت، واحدهای صنفی خود موظف به تهیه آنالیز شیرینی و نصب نرخ نامه در محل شیرینی فروشی و در دید مشتری هستند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: شیرینی‌های که کیفیت نداشته باشند، ازسوی بازرسی اتحادیه پیگیری خواهد شد و گزارش آن پس از بررسی کمیسیون فنی به بازرسی اتاق اصناف و سپس به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

وی در پایان رکود بازار، گرانی مواد اولیه و عدم قدرت خرید مصرف‌کننده را از مشکلات واحدهای قنادی و شیرینی فروشی‌ها در استان یزد دانست و از مسئولین استانی مساعدت و همراهی با درخواست‌های به‌حق و قانونی اتحادیه نسبت به تعیین نرخ‌های شیرینی را خواستار شد.

 جلائی گفت:300 واحد قنادی و شیرینی فروشی مجاز و دارای پروانه کسب در یزد، فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

  نظارت اتاق اصناف بر واحدهای شیرینی فروشی 

برچسب ها: تعزیرات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار