رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش وجانان گفت: امروز ششمین همایش ارائه یافته‌های پژوهشی ورزش و جوانان را به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمدرضا فضلی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت های ورزشی خوزستان بیان داشت: ظرفیت‌های خوزستان هم در حوزه ورزش و هم جوانان ظرفیت بسیار بالایی است و باید توجه کنیم نیازهای پژوهشی هر استان با استان دیگر با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی و محیطی متفاوت است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این همایش‌ها این است که یافته‌های پژوهشی استان‌های کشور در قالب 6 منطقه توسط پژوهشگران ارائه شود و مورد ارزیابی قرار بگیرد تا به هدفی که برگزاری دومین همایش یافته‌ای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان کل استان‌ها است، برسیم. 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش با اشاره به فراخوان همایش عنوان کرد: در آن همایش که سراسری است، پس از اعلام فراخوان، یافته‌های پژوهشی که از کل کشور برای دبیرخانه ارسال می‌شوند مورد بررسی قرار می‌گیرند و منتخبان آن‌ها، هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان جهت ارائه انتخاب می‌شوند که برای این ارائه‌ها فاکتورهای شاخص‌تری مانند استفاده از فناوری‌ها و نحوه ارائه را در نظر می‌گیریم و سخنران و پژوهشگر برتر را در آنجا انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/م

خوزستان ظرفیت بالایی در حوزه ورزش و جوانان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.