رئیس امنیت ملی افغانستان در نشست مشترک خبری مسئولین امنیتی این کشور در رابطه با حملات اخیر تروریستی در افغانستان گفت: استعفای مقامات امنیتی  راه حل مشکلات امنیتی نیست.

با استعفای مقامات امنیتی هیچ مشکلی حل نمی شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس امنیت ملی افغانستان در نشست مشترک خبری مسئولین امنیتی این کشور در رابطه با حملات اخیر تروریستی در افغانستان گفت: استعفای مقامات امنیتی  راه حل مشکلات امنیتی نیست.

معصوم استانکزی، رئیس امنیت ملی افغانستان در رابطه با خواست خانواده‌های قربانیان مبنی بر عذرخواهی و استعفای مسئولین امنیتی این کشور گفت: «ما همیشه از مردم خود پوزش می خواهیم؛ با استعفا مشکل حل نمی شود بلکه با کار و وحدت مردم افغانستان و تلاش همهه ما مشکلات حل می گردد.

رئیس امنیت ملی افغانستان خاطر نشان ساخت که اگر صداهایی را که برای استعفا مقامات امنیتی بلند می‌شوند به طور معقول‌تر استفاده شوند بهتر خواهد بود.

وی افزود: اگر مردم افغانستان بخواهند که من استعفا بدهم، از من همین ساعت استعفا می دهم!.

پیش از این وزیر امور داخله افغانستان شمار شهدای حمله تروریستی دیروز در چهارراهی صدارت شهر کابل را ۱۰۳ تن و تعداد مجروحین این حادثه را ۲۳۵ نفر اعلام کرده بود.    

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار