برگزاری ۱۰ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ هزار ویژه‌برنامه در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ۸ بهمن‌ماه در نشست خبری با موضوع دهه فجر، گفت: در دهه فجر امسال که در حقیقت ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، ۱۰ هزار ویژه‌برنامه در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.


رئیس ستاد دهه فجر استان افزود: دهه فجر از بزرگترین رویداد‌های تاریخ سیاسی- اجتماعی کشورمان است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ایام، در امیدآفرینی و افزایش شور و نشاط در جامعه تأثیر بسزایی دارد.


وی اظهار کرد: امسال در ستاد دهه فجر استان، با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و جهت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر در سطح استان، ۲۲ کمیته تشکیل شده است.


صفدری ادامه داد: شعار دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» است که طبیعتاً فعالیت‌ها و برنامه‌ها مبتنی بر این شعار خواهد بود؛ همچنین برای هر روز از این دهه نیز عنوان خاصی درنظر گرفته شده است.


وی افزود: دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده، ولی فقیه در استان، افتتاح پروژه‌های مختلف دولتی و قرارگاه قدس، حضور مسئولین در نماز جمعه شهرستان‌ها و پاسخگویی به مطالبات و پرسش‌های مردمی در کنار جشن‌های ویژه این ایام از جمله برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.


رئیس ستاد دهه فجرسیستان وبلوچستان بیان کرد: اتفاقات، ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که طی هفته‌های گذشته در سطح کشور رخ داد، می‌طلبد تا با جدیت تمام ورود پیدا کرد و با توجه به بی‌حرمتی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید در برنامه‌های دهه فجر نگاهی ویژه به پرچم کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار