مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه خودباوری در جوانان و دانشجویان توسط اساتید گروه معارف، گفت: اساتید گروه معارف و دفاع مقدس وظیفه تقویت خودباوری در جوانان و دانشجویان را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با بیان این‌که حوزه دفاع مقدس یک حوزه مهم و خطیر است به برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین راهکار حل مشکل آسیب‌های اجتماعی بیان آثار و برکات فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که در این دوره شاهد هجمه تبلیغاتی دشمن به شکل‌های مختلف هستیم، اضافه کرد: ما جوانانی داریم که به تعبیر مقام معظم رهبری از جوانان اوایل انقلاب بهتر هستند و اگر روی آن‌ها کار شود باعث پیشبرد اهداف والای نظام می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی به برگزاری کلاس‌های دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌ها اشاره و با بیان این‌که علاوه‌بر کلاس‌های دفاع مقدس اردو‌های راهیان‌نور به تقویت اندیشه جوانان و آشنایی آنان با مفاهیم دفاع مقدس کمک می‌کند به ضرورت توجه به محتوای برنامه‌های دفاع مقدس در راهیان‌نور اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه‌های راهیان نور باید به تعمیق باور‌ها بیشتر توجه شود و از کار‌های گذرا و احساسی پرهیز شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان به تقویت روحیه مقاومت و مجاهدت اشاره و عنوان کرد: بنابر آیات قرآن چیزی که راه نفوذ دشمن را باز می‌کند باید بسته شود این در حالی‌است که مجاهدان همواره در برابر کفار، مقاوم و گردن‌فراز هستند و در مقابل مستضعفین خشوع دارند.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب نسبت به نسل جوان امروز امیدوار هستند، اضافه کرد: نسل امروز عمیق‌تر از نسل‌های اوایل انقلاب هستند و رهبر معظم انقلاب به جامعه امید بهره‌گیری از جوانان حال حاضر را می‌دهد بدین معنا که رویش‌های جدید جوانان امروز محکم‌تر و عمیق‌تر هستند و این خود بشارت است.

انتهای پیام/م

تقویت روحیه خودباوری در جوانان توسط اساتید گروه معارف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار